söndag 30 september 2012

Statistiken

Hej alla!

Statistiken igår var jättebra. Tack ni är riktigt riktigt grymma!! :)
Statistiken går lite upp och ner tycker jag haha!

Idag ska jag inte göra så mycket, jag ska plugga till ett No-prov vi har på onsdag, och så ska jag spela match också. Sedan ska jag bara ta det lugnt och njuta lite utav helgen.
Gud vad helger går fort, imon är det skola igen liksom.. Gud vad tiden rinner iväg, ibland skulle man bara vilja stoppa tiden och helgen.
Åhh längtar såå mycket till ridningen på onsdag. Hopppaaasssss verkligen jag får rida fina Katie, det skulle jag verkligen uppskattat! :D

Nu när det är ingen träning i fortsättningen så hinner jag nog vara i stallet mycket mera. Jag kanske ska följa med min syster och mamma imon när dom rider, det skulle vara kul :) Jag får se..
Haha..

Men nu ska jag ta och packa fotbollsväskan.

 
 
Kram Nellie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar