lördag 29 september 2012

Lördag

Hej alla fina!'

Jag kom precis hem från en kall fotbollsmatch, jag tittade på dom i vårt lag då.
Usch, ny börjar verkligen hösten komma, det är frukstansvärt kallt, löven blåser, kalla vindar.. och så.. välkommen hösten!!

I onsdags undrade Pernilla önskemål på häst tills nästa gång, och gissa vad jag sa?!
Jag sa Katie faktiskt, hon verkar såå himla mysig och rida. Hon är jätteduktig och hoppa med.
Jag såg när Olivis hoppade med henne, hon hoppade så himla bra. Pernilla sa att Katie är en bra hopphäst, så hon vill jag verkligen rida. Hon verkar ju också toppen i dressyren också! :)
Så hon önskade jag. Hoppas att jag får henne!! Jag skulle blivit superglad då :D
Det får vi ju se på onsdag, JAG LÄNGTAR!

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, sedan vid 4 eller något ska jag till min kompis för lite mys, och övernattning. Det blir kul :) <3

Líte längre inlägg idag, det var väll bra? haha :)
 
 
 
 
Här är Katie då som jag vill rida <3 Det är Tove som sitter på.
 
 
Kramar Nellie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar